عاشق ہوا تو ایسا؟

japani lover

ٹوکیو( ٹاپ نیوز) عاشق اور عشق کے چرچے اقوام عالم میں ہوتے ہی رہتے ہیں لیکن ایسا عاشق شاید آپ نے پہلے نہ کبھی دیکھا ہو گا اور نہ ہی ایسا عشق سننے میں آیا ہو گا۔ تفصیلات کے مطابق ایک جاپانی شخص نے شادی کی عجیب و غریب تقریب میں ایک ایسی لڑکی سے شادی کی ہے جس کا اس دنیا میں کوئی حقیقی وجود ہی نہیں کیونکہ وہ ایک مجازی کردار (ورچووَل کریکٹر) ہے۔

35 سالہ آکی ہائیکو کونڈو نے ایک ورچووَل ریئلیٹی (مجازی حقیقت) گلوکارہ ہیتسونے مائکو سے شادی کی ہے اس تقریب کو متنازع اور عجیب قرار دیا جارہا ہے۔ ٹوکیو کے اس ہال میں منعقد ہونے والی اس شادی پر 14 ہزار ڈالر یا 18 لاکھ روپے کے برابر رقم خرچ کی گئی ہے۔

شادی کی تقریب میں مجازی کردار والی ایک گڑیا کو بھی نئے دلہا کے ہاتھوں میں دیکھا جاسکتا ہے یہاں تک کہ آکی ہائیکو نے اسے شادی کی انگوٹھی بھی پہنائی ہے۔ اس کے بعد دلہا نے اپنی شادی پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے مجازی گڑیا کو بہترین رفیقِ حیات قرار دیا۔

واضح رہے کہ آکی ہائیکو گزشتہ کئی ماہ سے ’ہیتسونے‘ کے ہولو گرام کے ساتھ رہ رہے تھے۔ یہ ہولوگرام کردار بات کرتی ہے، گانا گاتی ہے اور انسانوں کی طرح آرام بھی کرتی ہے تاہم اس کی قیمت بھی 4 لاکھ روپے کے برابر ہے۔

شادی کے بعد ہولو گرام بنانے والی کمپنی گیٹ باکس نے شادی کا سرٹیفکیٹ بھی جاری کردیا ہے۔ کمپنی کے مطابق انسان اور مجازی نقلی کردار آپس میں شادی کرسکتے ہیں جو زمان و مکان اور جہتوں سے ماورا ہوتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.